...: Romantika v podání šatů/ romantic dress

sobota 10. června 2017

Romantika v podání šatů/ romantic dress

Začátkem týdne mi došly šaty, vlastně vůbec ne obyčejné šaty, ale nádherné, úžasné, skvělé a teď nepřeháním.:) Jsou to moje první romanticky laděné šaty, už jen díky růžové barvě jsou dívčí. Zamilovala jsem si je, cítím se v nich jako princezna, nebo spíš tak i vypadám! Teď už opravdu přeháním :D. Zkrátka a jednoduše jsem nadšená, takový kousek, světlý článek mi v šatníku doopravdy chyběl a doufám, že takových kousků bude do budoucnosti víc a víc. 
Jediné, co bych šatům vytkla je materiál, protože ten na některých místech lehce kouše, ale na to se dá po delším nošení celkem i zvyknout. 
Bohužel nejspíš skrz moji neopatrnost se mi už lehce potrhal svrchní materiál, tak doufám, že mi budou sloužit i na dále a tahle "malá" chybička se snadno skryje.

This week I got a new dress, it is not ordinaly dress, it is amazing a perfect dress. It is my first romantic dress in pink colour. I fall in love to it. I feel like a princess, maybe I look like a princess. I am so happy, this piece I haven not  ever have a similar piece.

Dress: Rosegal; Shoes: CCC

Šaty jsem si v rámci spolupráce vybrala na Rosegalu a pro jistotu jsem si je vzala ve větší velikosti, než obvykle, tedy XL. Musím říct, že jsem udělala dobře, mám je sice vzadu lehce volnější, ale to vůbec nevadí!:) 
Pokud se vám šaty líbí, najdete je zde na stránce Rosegalu.

Dress I got from Rosegal and I took bigger size, because L from another website is small. I think that I took a good size.
If you like this dress you can see it there on Rosegal.


Dnešní odpoledne jsme se ségrou strávili focením šatů, vybrala jsem si skvělé místo, ale počasí moc nevyšlo a poté ani fotky, docela rozmazané... Doufám, že i tak uvidíte tu jejich krásu. :)

We took a photos at cottage, but it is not nice weather and photos look bad, because of bad weather... 

24 komentářů:

  1. Jsou krásné :) a vypadáš v nich fakt jak princezna :)

    OdpovědětVymazat
  2. Šatičky vypadají opravdu krásné a tobě moc sluší :))

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  3. Ten bazén za tebou by se mi teď dost hodil :D Jinak pěkné šaty :)

    http://neverforgetneverlookback.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. That is such a pretty dress!! You look sooooo beautiful!! You do like very muhc like a Princess!! :) You are gorgeous!! Great photos!

    OdpovědětVymazat
  5. tie šaty sú skvelé :) veľmi sa mi páčia a pristanú ti :)

    OdpovědětVymazat
  6. Oh wow! I love that dress
    https://carrieslifestyle.com

    OdpovědětVymazat
  7. Great post :)
    I'm following your blog ♥
    Visit my blog if you want

    Jana Lukic

    OdpovědětVymazat
  8. Veľmi ti pristanú :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
  9. Jůů, tak ty jsou nádherné, fakt moc pěkné. Miluji květinový vzor na oblečení. Na čínských eshopech člověk narazí fakt na nádherné kousky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně souhlasím, já tam úplně na tom oblečení ujíždím, i když to není zrovna značka, kvalitou jsou věci dost často skvělý, i když se stane, že se chybka vloudí... a hlavně výběr úplně top.:)

      Vymazat
  10. Moc krásné šaty, velmi Vám sluší..

    OdpovědětVymazat