...: Víkend/ weekend

úterý 15. srpna 2017

Víkend/ weekend

Ačkoliv se zdál být víkend nabytý něco mi chybělo <3..... Nicméně jsem si víkend užila. Vše začalo už v pátek, po dopolední práci mě čekalo odpolední lenošení. Hm kdo by si odpoledne nezdříml, že? Večer jsem se domluvila s kamarádkou a vyrazila posedět. I když jsem měla takové plány na sobotu a nechtěla jsem moc ponocovat, strávila jsem na posezení víc času než jsem očekávala. Bylo to fajn! Až na ty taxíky. Docela se ochladilo a proto jsme se rozhodly využít služeb taxíka, bohužel asi po půl hodině přijel jeden jediný a ještě dost předražený, proto jsme se rozhodly dojít domů pěšky.

Weekend was so gret. I enjoyed it. It was started on friday.After work I had relax and in the evening I went to bar with my friend even if this plan was for saturday. So we gave only a few glasses of drink and we went to home. But we had problem with taxi. We did not find anyone.
blouse: Zaful

Druhý den byl vyložený extrém v lenošení. Moc jsem nespala a byla jsem docela utahaná, u nás v pokoji se dodělávala zeď a já se věnovala blogu a sociálním sítím. A to nejen ráno, ale i odpoledne. K večeru jsme vyrazily na plánované posezení. Daly jsme si pizzu a pivo a koukaly na atletiku. Jo atletiku, upřimně mě dvakrát nebere, i když jsem jako dítko do ní chvíli chodila... no vyhrály jsme a to kámošky potom oslavovaly zbytek večera i na zábavě. O tom prostě museli vědět všichni! :-D
Ze zábavy jsem přišla někdy kolem 4. odpoledne a vstávala před 10.

Second day was extrem relax, because I could not sleep and I was sleepy. So I wrote on my blog and on social network. In the evening I went to restaurant and I gave pizza and beer and we saw athletic in television. I don´t like athletic, but we won. After this we went to amusement.

Svých osm hodin jsem rozhodně nenaspala... Jeli jsme na pouť. Tam, kde byla předešlý den zábava.  Ačkoliv se jednalo o jednu z největších a nejlepších poutí v okolí, dost pohasla. Rok od roku se to zhoršuje a doposud jsem se pořádně nedozvěděla proč... tak či tak, daly jsme si úžasnou klobásu - normálně je moc nejím, ale v této jde to maso opravdu vidět. Po nákupu maličkostí jsme se vydali na oběd na chatu k babičce, kde jsem alespoň mohla vzít foťák a blejsknout mamce nové fotky  v nové halence ze Zafulu..

On sunday we went to funfair. We ate amazing sausage and I bought little things for me and my sister. After funfair we went to cottage and I took photos of my mum in blouse from Zaful.
O ní jsem vám nedávno také psala, myslím v jednom z wishlistů, že budu objednávat halenku plus size... Halenka je nádherná, je to teda taková ta umělina, ale je lehoučká a nepřilnavá, takže se člověk nezpotí. Objednávala jsem ji podle míry přes prsa a musím říct, že je mamce velká. I když je krásná necítí se v ni, což je docela škoda. Asi bych se měla zamyslet a nějak  těm velikostem přijít na kloub.. Pokud znáte youtuberku Bajušku, tak ta tam objednává taky a více méně ji to vždy sedí... :)

About this blouse I wrote in my last wishlist. Blouse is amazing, material is from polyester and it is free and thin. Because I ordered this according to size of boobs it is a little bigger.

Jaký jste měli víkend vy? Líbí se vám halenka?/ How did you spend you weekend? And do you like this blouse from Zaful???

code Zaful:  Zafulxie10 

6 komentářů:

  1. Já měla víkend taky pouťový :-D a taky mi přijde že potě nějak upadají. Méně kolotočů, stánků a celkově i lidí. Jinak jsem včera večer vyjela na delší trek na kole, kdy jsem přijela až skoro za tmy ale bylo to fajn. Halenka je krásná ale ta umělotina je holt úděl asijských eshopů, škoda že se v ní mamka necítí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak jak vidím, neupadá to jen tady. Je to škoda.:( Kolo miluji, je to fajn někam vyjet. Já spíš akorát teď jen projíždky než treky.:)

      Vymazat
  2. Ja som mala pohodový víkend strávený doma. A úprimne, také mám asi najradšej. Niekedy som schopná celé dva dni nevystrčiť ani pätu z domu. :) Tie miery neviem odhadnúť skoro nikdy ani ja, ale halenka je pekná. :) Niekedy sa však človek necíti dobre ani v dizajnérskych kúskoch...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je fajn jen být doma a relaxovat.:) Já to spíš teda teď preferuji v týdnu, než o víkendu.:) A máš pravdu.

      Vymazat
  3. Halenka se mi poměrně líbí :)

    OdpovědětVymazat